Fredag 30/5-08

Meeeentjaärucooollr?
SOLEN SKINER och jag är vaken såhär tidigt...(A)
Eller egentligen vaknade jag halv 9 av att pappa kom in och letade efter en hålslagare...hehe.
När jag vaknade så insåg jag att man faktiskt kunde höra vad jag sa.
Eftersom jag inte skrev något igår så ska jag sammanfatta det i dagens inlägg.

Vi for då inte allt för tidigt på morgonen.
Felle kom och hämtade mig vid 8.40 tillsammans med Linn.
Vi for in till stan och väntade i musikskolan tills bussen kom.
Bussen kom då och vi for iväg.
Jag var HUUUR trött som helst, men jag kunde inte somna, så jag var säkert jättetråkig med felle...(A)
När vi var framme så for vi direkt till ett gymnasium och åt, ehm..det var väl litte pinsamt med alla som tittade på oss...
Sen for vi tillbaka till norrlandsoperan och började repetera,
eftersom jag har haft ont i halsen nästen hela veckan så kunde jag inte sjunga=jag tappade rösten.
SÅ under konserten senare under dagen fick jag NÄSTAN mima, jag sjöng så jäkla svagt att det typ inte hördes ett enda pip.
Efter det for vi hem med bussen, då sååg vi film...hehehehehe, ALLA ÄLSKAR MUSSE! JAAAA:D
När jag kom hem så la jag mig direkt, därför skrev jag ingenting igår.

Så idag fick vi veta klasserna:

Frans Carlsson
Siriwan Charoenpol
Joakim Engström
Alexander Eriksson
Jonatan Eriksson
Malin Eriksson
Linus Granlund
Linnea Hedström
Emelie Holmström
Cecilia Johansson
Linn Johansson
Madelené Karlsson
Sanna Karlsson
Erik Källmark
Magnus Larsson
Sandra Lindahl
Julia Lindh
Elin Lundmark
Sofia Lundmark
Adam Lundström
Simon Olofsson
Emma Persson
Rebecka Pettersson
Alexander Ruljeff
Mikael Sundquist
William Södermark
Victor Ullander
Cornelia Widmark
Isac Åström
Thomas Öster

Jag vet inte vad jag ska säga, visst hamande man med dom man ville.
Fast jag kommer att sakna den gamla..

Ikväll blir det väl att ta det lungt om ingen vill hitta på ngt?

puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

det är underbart sommarväder verkligen =) hoppas du får en bra helg =)

2008-05-30 @ 22:13:46
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: mathilda

hej=),

vf splittrar ni eran klass=)?

2008-06-03 @ 15:37:10
URL: http://mathildaaagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback