Jag hänger inte med..?

Jag fattar egentligen inte att det snart är julafton? Förra året han inte ens jag och rebecka längta till julafton, helt plötsligt var det julafton nästa dag :O?! Tiden går verkligen hur fort som helst, har bara kvar ett halvår av grundskolan som man gått i 10 år(om man räknar med förskolan) och nu ska man börja gymnasium och välja sin framtid. Guud..det känns verkligen hemskt egentligen..kommer att sakna alla klasskompisar, ungefär alla. Kommer dock ha kvar några som ska välja samma programm som mig, ja jag har valt nu, Natur. Kommer inte att ha kvar Rebecka som är VÄLDIGT synd men vi ses efter skolan så :). Ja som jag skrev så har jag valt Natur, har pratat med våran syo och hon sa att man kunde välja bild som tilläggs kurs samt musik med, jag längtar faktiskt men får se. Om Natur verkligen inte är det jag vill gå blir det nog OP istället.

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback