Småbarnen

Torsdag 20/11-08
Jag kommer snart börja lipa känner jag. Småbarnen har verkligen fäst sig vid mig idag. Dom vilel att jag skulle börja jobba hos dom när jag sa att imorgon var min sista dag. Gud så gulliga dom är alltså!

Idag blir det att fara och öva inför ABBA-konserten mellan 18.00-19.30 ungefär. Sen blir det nog Rebecka. Får se om jag inte är allt för trött. Glöm inte bort att läsa min prao-blogg här!

Denize=)^

Alexander=)^

Linn=)^

Linnéah=)^

Jennifer=)^

Edwin=)^

Fanny=)^

Gustav=)^ och Isak=)^ Busungar!

Och en massa andra barn=)^

Jag kommer att sakna allihopa. Även dom jag inte fick något kort på..;/
Küsse

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Vill du ha bra tips om hud & hår ?

Kolla då mitt senaste inlägg :)





Take Care / N

2008-11-20 @ 22:06:23
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback