Sovmorgon

Onsdag 12/11-08
Så sitter man här, ännu en dag och bloggar. Jag börjar faktiskt bli lite less, ingen kommenterar, ingen kollar, vad ger det då att skriva?! Aja, jag skriver idag så får vi se hur det blir sen.

Idag har vi iaf sovmorgon, riktigt skönt, sen har vi matteprov direkt vi börjar(tror jag(A)) om det inte är lektionen före lunch?! JO DET ÄR DET! Aww..då är man ju hungrig men jag ska nog fixa det ändå ;) Dagen igår va inte så lyckad, därför skrev jag inte så mycket, kommer inte att bli mycket idag heller. Ska till jossan(syster) vid fem och ska äta där, kommer nog hem vid 9.

küsse

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tittade iaf in här och passar på att önska godmorgon! ^^

2008-11-12 @ 09:09:49
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback