en gammling utan tänder

Måndag 20/10-08
Så har ännu en vecka börjat. Visst går veckorna otroligt fort nu? Det känns som det. Ursch, man blir ju bara äldre och äldre. Snart är man väl en 80-åring utan tänder, haha!

Slutade tidigt idag så jag har pluggat lite inför so provet, gjort lite engelska och sett på gossip girl. Har bara sett några få avsnitt, någon som brukar se på det? En vet jag som älskar det, det är min lillskit felicia;*
Höhö, ikväll blir det kanske att vara med rebecka, ska nog plugga då var det tänkt om det blir något. Annars blir det att plugga hemma själv. Några planer för ikväll?

küsse

Kommentarer
Postat av: mm

nej det har jag inte

2008-10-20 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback