Oma Und Opa

Tisdag 28/10-08
Allt bra med er? Jag tror jag ofta börjar med den meningen, höhöh (A) Ja, med mig är det väl okej. Inte bäst men inte sämst. Så ska inte klaga :)

Idag har vi haft bild x2, måste säga att förmiddags bilden var råkul. HAHA om du läser det här Adam så suger du inte på att rita okej? Ja...han ritar då en som skär sig, sådana som folk kalla för "emo". Hon/Han sitter på en parkbänk och och skär sig då, väääldigt dramatiskt. HAHAHHA...kudne inte sluta skratta. Fattar att ni kanske inte förstår..men..adam du är rolig :] Sen resten av dan dög väl..gympa gick sådär och andra bildlektionen gick helt okej. Hade också Engelskaprov idag, ett G får jag nog allt. Kände att jag kanske inte kunde allt..men ett VG kanske jag får också=)

Imorgon blir det att jag sticker till mormor och morfar för att träffa min sötaste kusin Elin. Det var verkligen hur länge sedan som helst vi träffades så det ska bli kul att ses igen :) Stannar där till söndag och kommer hem på eftermiddagen någon ggn. Finns ingen dator där så ni som nu läser min blogg dagligen får klara sig utan mig till på söndag. Får se om jag hinner in och skriva sen idag eller imorgon på morgonen. Annars så får ni ha ett bra lov(ni som nu har det).

Küsse


Kom föressten på att jag har utvecklingssamtal ikväll..tror nog att det kanske går bra eller så går det inte bra. Men det brukar göra det så, höhö=)
Läste i vårat BIUS också att jag har MVG i bild, JIPPIE! Hade G förra året, så jag har lyckats höjja det något snäpp iaf. Ska väl inte känna att jag skryter eller så..men..men..jag blev bara så stolt

Kommentarer
Postat av: Mia Reich

ahh ingen "madde-blogg" tills på söndag:O

2008-10-28 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback