Peter Settman

Jag såg just på Fredag hela veckan, någon mer som brukar se på det? Iaf så brukar det alltid vara en tävling i slutet.
Peter M och Petra va på ett lag och David H och Peter S va på det andra. Dom fick var sitt kort som dom skulle beskriva olika saker. Peter S fick ett kort där det stod vitvaror. Då ska han härma en dammsugare och allt möjligt. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Antingen för att jag är jäkulst övertrött eller så vet jag inte vad...(A)

küsse sovgott!



Sen ikväll på idol åkte Loulou ut....någon mer som tyckte att hon skulle ha stannat kvar räcker upp en hand.

Kommentarer
Postat av: Mia

har nästan aldrig sett på idol i år så jag vet inte vad jag tycker.

2008-10-25 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback