Sovmorgon

Onsdag 15/10-08
Idag har vi sovmorgon till halv tio. Riktigt skönt må jag säga! Gick upp en timma senare än vanligt och nu sitter jag här och bloggar.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Skolan börjar om litte drygt en halvtimma, så jag sticker nog till rebecka om drygt en kvart. Slutar två idag också, så det blir riktigt skönt. Varför vi har sovmorgon idag är för att vi på so:n imorgon ska se shindlers list(om det nu stavas så) från 13.00-16.00. Egentligen slutar vi halv 4 så vi fick kompen idag istället. Så ikväll blir det nog att plugga. SKulle nog plugga med rebecka tror jag och sen följa med fells och sälja kakor till deras klasskassa.

küsse

Kommentarer
Postat av: sandra

söt blogg :) jag gillar din bakrund, jätte fin :) ha en bra dag

2008-10-15 @ 12:23:26
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: Bea

okejokej

jag är sjuk så det blir nog ingen träning för min del. Blir nog bara en hel del plugg, I guess...

allt bra med dig?

2008-10-15 @ 14:46:55
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback