Tidningen

Måndag 13/10-08
Någon som läste tidningen idag? Norra Västerbottens tidning alltså? Jag var med där, haha*stolt*. Nämen den där artikeln som va med på natet i lördags är med idag också, lite större och på..tja kan det vara 5:e sidan kanske? Den är i början iaf.

Idag på svenskan hade vi läsförståelse. Visst jag fattar vad jag läser. Men när dom val ska ha läsförståelse så ska det alltid vara så jävligt konstiga ord?! Sådana som man inte använder i "dagens samhälle". Ni fattar va? Sen hade vi ingen NO på eftermiddagen så vi slutade 2 idag. Det gör jag och Rebecka och några till i klassen också varannan vecka(udda veckor) så vi kommer att göra det nästa vecka också. Jippie! :)

küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

jag vet då kommer det massa konstiga ord som man inte fattar någting,och som ingen annan skulle fatta heller så man skulle ändå inte kunna använda de orden i som du säger " dagens samhälle"

2008-10-13 @ 19:29:51
URL: http://missmiia.blogg.se/
Postat av: Mia

har inte norran så kan inte läsa, men såg ju att du hade tagit kort på internet i lördags ;)

2008-10-13 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback