Ursäkta

Fredag 10/10-08
Uräkta för dålig uppdatering. Har inte hunnit helt enkelt.

Måste börja att berätta när jag och rebecka skulle till badet i ske-hamn. Vi for hem till mig, jag tog ut moppen och skulle starta den. Den gick igång men stannade, försökte åter igen ett x antal ggr. Men det gick inte. Helt plötsligt kommer pappa hem från jakten och frågar vad som har hänt. Tiden tickar vidare och vi inser att vi inte hinner att vara med på badet. Han säger att batteriet är dött, så vi måste ladda upp det igen. HAHA så pinsamt..varför? Jo, en skogsarbetare stod vid vårat hus(vi har skog bakom samt bredvid) och fixade och hörde nog hur min moppe strejkade. Iallafall så fick vi liv i den. For till ske-hamn, sa varför vi inte hann och for och köpte godis, erm kanske inte så smart då.. (A)

Dagen annars har väl inte varit något speciell. Ganska lagomt lugn dag faktiskt! :)

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback