Ursch, fy, fan!

Onsdag 1/10-08
Hallå, allt bra med er? Med mig är det inte bra, förkyld så in i norden(haha...). Jag undrar varför...not.

Kanotsafarin va hur tråkig som helst, vi skulle paddla 1,8 mil. Trodde att det skulle gå enkelt...men inte det. Vi fick motvind, jättekul. Sen natten gjorde väl inte det hela bättre, det måste ha varit minst 100000000 grader minus. Jag höll på att frysa ihjäl, även fast jag hade en t-shirt, tjocktröja och en till tjocktröja. Långkallsonger, och två par tjockbyxor på mig i min sovsäck. SÅ jag antar att jag är helt sjuk imorgon, ska vi sikta på 42 graders feber?!

När jag kom hem duschade jag och la mig vid ett, sov till 4...

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback