Älg

Söndag 14/9-08
Helllu, har alla sovit gott? Jag har sovit som en sten. Somnade vid halv ett och vaknade vid kvart i 10. Gu se skönt! Vaknade dock vid 7 av att pappa ringde och sa att han hade skjutit en älg, en 9 taggare dessutom. Han har då skjutit två älgar i helgen. Grattis pappa! En 6 och 9 taggare :)

Dagen ser ut som följande. Sticker snart till linn för att lämna över målvaktströjan. Hon ska nämligen stå på matchen idag mot fromheden. Lycka till tjejer! Sen blir det nog att börja kolla genom kemin till provet vi har på torsdag. Jag vet jag är tidig. Men nu satsar jag höga betyg här. Inte något fjuttigt G..(fast jag har VG+ i kemi). Okej sluta skryta nu. Ska iaf komma upp till ett MVG. Nä nu måste jag klä på mig och skynda mig till linn.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback