Fy faan säger jag bara!!

Tisdag 16/9-08
Hallå, hann inte skriva ngt igår. Eller VILLE inte skriva ngt igår. Blev bara en massa tjaffs mellan jag och en kompis och jaa..det va helt enkelt inte så kul så jag orkade inte blogga om det. Men nu är en ny dag, på dagen mådde jag väl någolunda bra. Men så kommer man hem från skolan och får veta att man inte får TRÄNA DET MAN ÄLSKAR MEST UTAV ALLT?!?!?!?! Jag syftar såklart på fotbollen..kan berätta mer detaljerat senare i texten.

Idag bar det iväg till tandläkaren. Trodde att det skulle bli en helt vanlig rutinkontroll. Satt i väntrummet och väntade, dom hämtade in mig och sa att jag skulle bli fotograferad. W000t? :O Så jag satte mig i stolen, dom tog kort på mig. Inte berädd eller nått, sen tog dom kort på mitt leende(mm jättefint...) och sen i min munn? Ja hehe otroligt kul? Sen va min kontroll slut. Haha det blev tydligen inte så allvarligt som jag trodde. Så va det mammas tur(hon hade just efter mig) Haha hon fick borra och laga hål hon, men jag, jag har fina tänder jag! :}

Kom hem, åt litte och sen trodde jag att jag skulle göra mig klar för träning. Men nejnej, då skulle ju såklart mamma och pappa bort så jag måste vara hemma med min söta rara lillebror...hmpf. INGEN TRÄNING ALLTSÅ?! Äntligen är jag i toppform och så får jag inte träna..MYCKET SADFACE!!!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback