Goodnight!

Hallå kom hem från rebecka för ett tag sedan. Vad vi gjorde? Inte alls mycket faktiskt, eftersom jag hade ont i ryggen så kunde vi inte göra allt för mycket. Skulle egentligen ha spelat match idag då...meen ryggen ni vet. Ursch vad det gör ont. Som tur va så ställde några andra upp i sista minuten. Vi förlorade visserligen med 2-1 men vi spelade nog skitbra! :)

Rebecka och jag hade tänkt fara ner till Grottan men orkade inte med det. hehe :]

Imorgon blir det att spela freesbeegolf(stavas det så?) med klassen. Ganska kul och jag ser faktiskt ram emot det. För...damdamdam, man får välja egna grupper! :D Sen blir det att äta lusch på bergsbyskolan och sen äta glass på bergsbykiosken. MUMMA!

Nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull. SO GOODNIGHT!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback