Grattis sötnos!

Onsdag 17/9-08
Jag vill börja det här inlägget med att säga att min lilla plutt OLIVIA fyller byxmyndig idag. Grattis till dig sweetness ;*
Jag hoppas att du får en underbart bäst födelsedag!<3
                            


Sen till själva inlägget. Även fast det inte är så mycket så är det väl på tiden att jag börjar skriva lite. Det blir nu nästan bara ett inlägg per dag, det går jag inte med på. Så jag får ta mig i nackkragen och börja skriva mer.

Idag ska jag till frissan 17.15 sitter jag i frisörstolen och blir klippt. Blir nog inte så stor skillnad från förut. SKa klippa upp håret lite och sen blir det kanske att göra slingor, vi får se vad jag hittar på :)

puss

Kommentarer
Postat av: oliw

bilden.....

suck,

tack endå hjärat

2008-09-17 @ 17:27:22
URL: http://sallyhally.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis Olivia :D!<3

2008-09-17 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback