Helluu alla bloggläsare!

Lördag 13/9-08
Ännu en ny dag i mitt väldigt konstiga liv. Vad jag nu syftar på är allt som händer omkring mig just nu. Vill inte lämna ut detaljerat. Då blir det bara en massa frågor om det hela. Även fast du kanske just nu undrar vad det kan vara..

Va in till stan med mamma idag. Blev inte så att jag klippte mig då utan blir på onsdag 17.15 på karma. Frisyren lär inte bli så speciell. Blir att klippa upp håret litte extra och kanske färga om det. Får se hur det blir. Iaf så for vi hem ganska omgående för att jag ville det. Mamma hade inget emot det eftersom hon redan hade handlat det hon skulle ha. För mig blev det väl inte som jag hade tänkt det. Va med Linnea på dagen, hon skrattar man alltid med så hon gjorde mig väldigt glad. Tack! Hämtade Erik sen hos en kompis med moppen, hehe lite ul är det väl ändå att köra omkring med moppen (A).



Minnen minnen och åter minnen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback