Ingen fotboll, förbannade rygg.

Måndag 1/9-09
Ska börja det här inlägget med att berätta att jag inte har någon match idag. SKITKORV! Haha litte omoget, men det va det första jag kom på(A). Som ni vet så har jag gjort illa höften för drygt en vecka sedan. När höften äntligen hade blivit bättre så skulle jag såklart göra mig illa igen så jag inte kan spela ikväll. KANSKE imorgon. Men värst av allt. Vem ska stå idag? :O Linn är sjuk och jag har ju bara ont i ryggen? Det är inte bara, men ändå. Det känns som att jag måste spela. Jag bara måste, fast jag vet att min rygg inte kommer att orka det. FYFAAN säger jag bara..

Idag va det fan drygt på skolan. Sov inte mycket inatt p.g.a ryggen och armen. Sen hade vi pluggämnen idag(som jag då kallar svenska, matte, so osv) som jag tycker är otroligt drygt. Så ikväll blir det nog bara att sova..lägga mig tidigt

OBS!! Jag fyller år om en vecka. Lägg det på minnet! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback