Jordens undergång, w00t?

Torsdag 11/9-09
Guten Tag!
Har nyss ätit middag och snart är det träning, klockan 18.00 för att vara exakt. Känner mig så jävla peppad, idag ska det gå bra! Matchen i tisdags gick åt h*lvete, ursäkta men näe fy vad det gick dåligt. Vi förlorade med 3-2, vi spelade faktiskt bra, förutom en liten liten person som stod längst bort i ett mål. Ja lilla mig :)....
Aja nog pratat om det.

Idag va en helt tråkig dag igen...suck'-.-..! Sem är inte simon och alle särskillt snälla heller. Alle sa att jag sög och att jag va emo på apberget(tro inte det, iaf inte emo) och simon tryckte ner mitt huvud så jag fick ont, :( Haha stackars mig..

Sen till rubriken, fick igår reda på att jorden skulle typ gå under...Nämen forskare skulle skapa en miniatyr bigbang och alla sa att jorden skulle gå under. Klockan 9.00 igår. Ser jag död ut? Nej? Inte är jag död heller för den delen..

puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

igår var det ett "test" och nästa onsdag så får vi se om vi dör eller inte enilgt ibbe kommer vi sugas in i ett svart hål om det inte funkar eller nå skit.Själv tror jag inte på skiten heller :)

2008-09-11 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback