Lille bubben!

Torsdag 4/9-08
Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera bloggen nu känner jag. Två enda inlägg igår. Det är för tääskigt. Men som ni kanske har sett så har jag inte mått så bra på senaste tiden. Detaljer vill jag inte prata om.

Igår va jag iaf med Rebecka, vi gjorde inte så mycket. Hon fick sin nya mobil då. Riktigt fin va den också. Tyvärr så har den en bra kamera så jag kommer nog att vara med på ett x antal kort..x(

Idag har det varit den drygaste skoldagen!! Ursch va skönt det va att komma hem. Hemskast idag va nog när min lillebror kom springade mot mig i matan och sa att han hade slått sig. Han har slagit upp ögonbrynet(inte ett ärr utan bara ett sår) sen under ögat och på kinden. Stackars lille bubben..:( Ursch jag vill inte ens veta vad jag skulle ha gjort om han hade farit in på sjukhuset! Men som tur va så gick ju det hela bra. Ikväll blir det ÄNTLIGEN TRÄNING!!!!! Det måste ha varit en och en halv vecka sedan jag tränade sist. Fatta hur mycket jag har längtat...det är väldigt mycket. Så det ska bli skönt att så springa bort lite av alla tårtor jag har ätit på alla kalasen (A)

Imorgon sticker jag till mormor & morfar och stannar där tills på söndag. Ska bli ruskigt härligt tycker jag. Sen på måndag fyller man 15! :}

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback