Nu jävlar!

Tisdag 9/9-08
Gud vad dålig jag är på att uppdatera nu. Har faktiskt tänkt att lägga ner bloggen..men det beror ju på vad ni tycker. Vet inte vilka som brukar läsa och om det ens är intressant. Den här frågan kommer att komma upp lite då och då under den här veckan. Nästa vecka, kanske inte den här bloggen finns. Vad vetjag..?

Idag har det iaf varit skola. Ursch vad jag är less...läxa, läxa, läxa jaa..ska inte klaga har bara 3 stycken(A)
Nä jag orkar faktiskt inte berätta ngt mer om dagen och kvällens match. Det får ni lista ut själva om vi förlorade lr vann...

puss sovgott

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lägg INTE ner bloggen! Det är en av dom få bloggar jag faktis läser ><

2008-09-10 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback