Såja

Onsdag 24/9-08
Det blir bara mindre och mindre besökare, jag vet inte om det är lönt att jag skriver längre? Jag kommer att fortsätta ett tag till och ser om det går upp något, annars är det slut med bloggen.

Idag har det inte varit någonting speciellt över huvudtaget. Ganska okej dag, fyra lektioner som är hyffsat okej det med (A)
Ikväll blir det nog att vara med rebecka, felle och victor vet jag inte än så länge. Får se hur det blir.


Här är en bild jag skissade på häromdagen, vad tycks?


Har fixat till en ny header, ska jag ha den eller den jag har nu?

küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du ska veta att jag är en trogen besökare! :O

2008-09-24 @ 20:25:46
URL: http://missmiia.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är ju bra på att rita =) hur kan du va så duktig?=)

2008-09-24 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback