Aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4933318.ab


Klicka på länken ovan^ Fyfan vad hemskt. Jag kan verkligen inte fatta att det finns sådana människor. Ni har verkligen inget liv, fattar ni inte att ni förstör flickornas liv? Jag tror att många inte inser det. Dom som blir vådltagna vågar knappt gå ut, kan bli psykiskt dåliga och endel..blir inte sig själva igen. Jag tycker att det är helt fel att folk ska få bli behandlade så, bara för att några perversa gubbar(finns naturligtvis också kvinnor men eftersom den här länken handlar om män så skriver jag om det nu) inte får sig ett ligg? Okej jag låter brutal, men det här ämnet står mig väldigt nära hjärtat och just nu känner jag att jag måste få skriva av mig. Om jag ens kan göra det. Det är ett så passt svårt ämne att skriva om för att det ska bli vettigt att läsa. Så jag kanske ska sluta här, då jag just har börjat? Ja hur som helst så tycker jag att det är jävligt fel av män/ kvinnor att våldta. Dom fattar nog aldrig hur hårt det tar på en..

Vad tycker ni?

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback