Blodsmak i munnen

Träningen idag var rent utav hemsk. Har aldrig varit med om någonting sådant någon gång i mitt liv.
Vi hade iallafall varit ute och värmt upp och skulle sedan springa 2 km. Började ganska bra och fick som vanligt "blodsmak" i munnen(som egentligen är en slags metallsmak). Hur som helst tänkte jag inte så mycket mer på det, fortsatte springa tills det började vattnas i munnen. Som om jag nyss hade druckit vatten, jag spottar på marken och märker att det är BLOD. Stannade upp och spottade igen, ja det var verkligen blod. Inte så mycket som på film, men det var blod i spottet. Så då blev den träningen förstörd..tack. Blev så jäkla skraj och jag vet absolut inte vad det kan vara heller..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF blod? D: haha nu kommer jag inte våga röra mig om jag får metallsmak i munnen >:

2009-04-07 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback