IKEA

Onsdag den 15/4-09

Ursch vad hemskt det känns då man har haft massor med unika besökare och så har jag inte ens skrivit något. Dom lär nog försvinna lika fort som dom kom. Kan dock inte rå för det. Har varit på IKEA nästan hela dagen.

Blev att stiga upp klockan 7 på morgonen, ta sig något i magen och fara iväg. Som tur var så somnade jag fort i bilen så jag fick några mer timars sömn. Väl framme blev det att direkt börja gå omkring. Mamma och Pappa skulle kolla om ny inredning till tvättstugan, det var därför vi for dit, så medans dom kollade runt gick jag och Erik omkring lite. Vi hittade det vi ville ha och jag fick med mig en ny taklampa och ett nytt örngott. Tack mamma och pappa! När vi for hem somnade jag dock inte så då var bilresan VÄLDIGT dryg, men som sagt så överlevde jag den med. För här sitter man ju ;) Så ikväll var jag med Elin och Linnéa. Gjorde inte alls mycket, men trevligt var det :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback