Matteprov

Onsdag den 8/4-09

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det väl ganska bra, vrålhungrig som bara den, men snart ska vi äta..hoppas jag. Är massor med byggarbetare här också, pappa och mamma ska fixa lite i tvättstugan. Inreda massooor där inne så just nu springer det folk fram och tillbaka. Tur att det bara är på nedervåningen så jag får vara själv på övervåningen, höhö :] Jag har nog alltid tyckt att arbetare ser bra ut på något sätt..så nog finns det några söta pojkar här också (A) Haha.

Skolan idag gick väl hyffsat, hade matteprov idag som gick väldigt bra. Sedan har polisen varit där också..det var inte kul ska jag säga er!!!! Nej jag skojar, dom skulle bara komma och informera om saker, sedan fick vi ställa massor med frågor och dom var verkligen jätteschyssta. Kul ändå att våran GANSKA så stökiga klass blev knäpptysta då dom kom, vilken respekt alltså :O

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback