Min lillebror är så söt.

Tisdag den 7/4-09

Börjar det här inlägget med att berätta vad min lillebror just sa.
Erik-Vad är det för tuggummi du har?
Jag-Jag vet inte riktigt..
Erik-Det luktar väldigt gott! 
Jag-hehe jo det är det också, han tyvärr inte bjuda dig eftersom jag fick det från en kompis..
Erik-Det gör inget jag nöjer mig med lukten

Nog är han söt alltid :]

Det andra jag vill ta upp är att min KÄRA vän från Varberg(vid göteborg) skickade ett sms under min tyskalektion att hon satt och läste i en tidning och solade i 18 GRADERS VÄRME?! Vad är det här för skit? :] Okej nu vill jag ha sommar, NU!!!

Nä nu måste jag hjälpa pappa med en sak, skriver mer sedan :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

för att du ska bli ännu gladare så kan jag säga att det är 19 just nu;)



/Varbergaren

2009-04-07 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback