Nationella Proven-Matte

Torsdag den 23/4-09

Hallå! Kom hem för en liten stund sedan, lång dag vet ni. Blev ändå en ganska hyffsad dag, både bra och dåliga saker..ermm..ja iallafall hade vi nationella proven idag, del matte. Gick jättebra!! Skrev på ALLT och ja, jag känner mig verkligen jättenöjd över det. Nog klarade jag det alltid. Nu är det bara muntliga engelska/svenska/matte kvar..ojoj. Det måste vara det jag hatar mest, muntligt.. Hoppas det blir i dom grupperna man vill hamna i..

Ikväll blir det sen träning, men lika glad är jag för det, för jag får köra moppe! :D haha jag verkligen älskar att köra moppe har jag insett, skulle nog kunna köra moppe till skolan. Fast jag är en sådan "miljömänniska", så jag tycker det är helt onödigt. Gaserna ni vet..okej en moppe drar inte mycket bensin, men det hjälper ändå till med växthuseffekten.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback