solning på G

Söndag den 26/4-09

Gud vilket härligt väder det är ute nu. Har suttit ute från halv ett till nu, solat, solat, solat, men kände nu att det fick vara nog. Vill inte bränna mig, är inte alls särskillt roligt. Så nu sitter jag här vid datorn, ska nog ta och städa rummet snart. Även fast det inte är det roligaste man kan göra på en söndag så..

Det enda negativa med den här dagen är att fotbollsträningen för mig blir inställd. Såren jag fick på matchen igår har inte lyckats läka så jättebra, rivit upp dom flera gånger så jag måste tyvärr avstå dagens så att dom kan läka tills på tisdag :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: mathilda

duja

2009-04-27 @ 18:02:34
URL: http://mathildagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback