Syster

Det har nu varit 12 unika besökare tre ggr i rad, har dock varit fler sidvisningar, men det måste ju alltså betyda att tlv stycken följer min blogg? :) Jätteroligt att faktiskt inse, att det inte bara är folk som klickar upp min sida bara för att kolla vad det är för skit, haha. Hoppas ni stannar anyway!=)

Kvällen har bestått utav besök av min kära syster som för tillfället bor i Ljusdal. Var mycket trevligt att träffa hon! Efter det for jag och Julia ut och gick, samma runda som vi alltid går, samma snack varje ggn..ungefär. Haha :)

Nä nu är det bedtime..sedan börjar skolan om imorgon, jaaa...*hmpf*. Aja det rä 8 veckor kvar av skolan=40 dagar! :) I will make it, I hope.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback