Valborgs

Det blev trots allt inte en sådan himla tråkig kväll. Var nere på folkan med folk, gick omkring och såg på innebandymatcher. Gud vad duktiga dom är! :O Jag tänkte mig själv stå där nere och försöka att se van ut, men det skulle inte alls ha sett särskillt bra ut. Träffade även Fellepelle och Rebecka där. Fina kort blev det på mig.....mycket fina..urk. Aja, synd att 9B inte vann.., men dom va som sagt skitduktiga ändå=)

Nu ska jag lägga mig, läsa min underbara bok och kanske se någon film också=)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad bra att din valborg inte blev så tråkig! =D

allt väl? :)

kram :)

2009-05-01 @ 01:08:01
URL: http://beccasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback