wqeqwu

Det gäller bara att ta sig i kragen. Bara två månader = 8 veckor = 35 dagar kvar av skolan, sedan är allt över. Alla 10 år man har spenderat på skolan. Allt är som bortblåst. Hur det känns? Det är faktiskt blandade känslor just nu. Jag vill bara bort, bort härifrån..men ändå försvinner jag från dom jag vill vara närmast. FUCK vad jag hatar sådant. Just nu vill jag bara stanna tiden, andas ut, och fatta vad som faktiskt händer. Spola tillbaka tiden och uppleva det som hände då, en gång till. Uppleva allt igen, även alla misstag. Värt inlägg? Haha knappast.


Började fotboll sommaren -06

skolavslutningen-07

For till PSG för första gången med värdens bästa lag-07

Hela sommaren -07 med Felicia.

(rebecka lär döda mig) Rebecka började i våran klass -07.

Vintern-07 och sommaren -08 med Rebecka.

Så många <3 på det där^

Skolavslutningen -08..den sorgligaste avslutningen jag varit med om.

Sov i tältet, haha -08

Turkiet-08

Sov i victor husbil, haha ojojoj-08

Konfirmeras-08

Börjar i nya klassen som alla var emot-08

Var ute till sent på natten när föräldrarna trodde något annat-08

Insåg att fotografering faktiskt var kul-09

Finns massor med bilder på datorn jag har massor med minnen relaterade till, men dom här är några utav dom jag verkligen inte kommer att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback