Baka baka liten kaka.

Fredag den 14/8-09

Ååh, nu är det sista fredagen jag är ledig innan skolan börjar om. Jag är så nervös att jag har ont i magen 24/7 numera.. Jag hoppas verkligen att jag hamnar med NÅGON jag känner iaf.. Annars blir jag ett mobboffer :) Haha näe jag bara skojar.

Idag vet jag inte vad som händer. Har nyss hjälpt mamma och baka sedan får vi se om jag hittar på någonting på dagen. För ikväll har jag fotbollsträning iaf=) Juste jag skulle nog vara med Linnea nu när jag tänker efter! =D



I'm not ready for this..
You want it more than I do.


Küsse

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag har nog mest sett det otecknat hihi... men ja dte var bra..lite spännande.... gillade hulken oxå =)

2009-08-14 @ 12:00:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja, tror dte stavas så, inte säker, men jag förstår iaf vad du menar :)

2009-08-14 @ 12:19:47
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback