en resumé

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har som haft fullt upp idag. Så jag får väl göra en resumé.

Var och kollade på en dator idag då. Hittade en råsnygg dator, till ett hyffsat bra pris och med riktigt bra kvalité. Precis som jag vill ha den! Dock hittade jag ingen bild på den eftersom den bara fanns i en begränsad upplaga. Så ni får väl se imorgon om jag köper den. Lite roligt att man kan ha en så pass unik dator. Okej kanske 100 per i sveriga har en sådan, men det är ju inte särskillt mycket folk då vi är drygt 9 mille?;)

Efter det tog jag det lugnt och peppade för match. Våran bästa match hittills som dock slutade med 2-1..

Sedan har jag sett på tv. Haha trevligt att veta va?

Nu bliver det sängen.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback