i'm sick

Måndag den 31/8-09

Idag mår jag inte bra. Har blivit sjuk.. Bra start på en veckodag va? Inte nog med det, att jag skulle bli sjuk så pass tidigt på skolterminen.. Ska dock försöka att släpa mig själv till skolan tills jag har 42 graders feber.. Okej inte så mycket, men tills jag har feber, eller ganska mycket feber. Jag får verkligen inte missa någonting nu.

Gissa vem som har smittat mig då? Jo min fina kompis Linn. Jag tackar och bockar :)

Nämen det är väl lika bra att få det bortgjort nu så att jag kan fortsätta att arbeta sedan. Ska dock plugga nu. Göra engelskan, matten och tyskan.

Küsse


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: tack :]

2009-08-31 @ 17:19:04
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback