Insparken

OBS!!! Ni som kommenterar kanske inte får svar tillbaka allt för snabt eftersom mitt internet är helknasigt. När jag ska skicka kommentaren på bloggen hakar den upp sig och sedan blir det ett fel på sidan. Så ni blir inte bortglömda! :)

For till Linnea ikväll och var med hon en stund innan Elin också kom förbi. Såg på tv och snackade om dessa två nya dagar med nya klasser, lärare och linjer. Var roligt att se vilken stor skilnad det är mellan natur och IT design eller vad det nu hette (A)

Nu ska jag iaf försöka att lägga mig. Har dock sovmorgon till halv tio imorgon eftersom datorkunskapen är flyttad till halv tio. Varför det då? Jo för att 2:orna och 3:orna börjar. Ska vi då komma in på nästa ämne? Jo den ökända "Insparken" som de kallar den, är samma dag som 2:orna och 3:orna börjar. Har dock inte riktigt fått klart för mig vad detta är. Tydligen ska 2:orna och 3:orna spela en massa spratt med oss nykomlingar. Har hört två rykten, ett som inte låter särskillt farligt, meeeen det andra lät däremot inte alls trevligt. Ska dock inte skriva upp detta här eftersom jag inte vet om det är sant.

Nu är det dags för min mysiga säng och min älskade bok :)

Sovgott,
take care
und küss!

Kommentarer
Postat av: linnnea

haha det är ju bara myt att 2orna och 3orna ska göra nått mot 1orna, man kan typ bli avstängd om man gör nåt:P troja iaf

2009-08-24 @ 17:27:07
URL: http://lbtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback