Klasslistan

Måndag den 17/8-09

NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT VETA KLASSEN!! Nu känner jag mig liiite lung iaf, inte för att jag vet vem någon är i princip så känns detta ändå bättre än att inte veta alls.

Nv1b

Alexander Andersson

Joel Berglund

Fredy Guisao Cano

Oskar Jonsson

Gustaf Lindberg

Magnus Åström

Daniel Lindkvist

Victor Yngman

Furqan Mahmood

Ghufran Mahmood

Magnus Niemi

Filip Nilsson

Simon Marklund

Jonathan Wallmark

Lucas Parpis

David Boman

Amanda Brandt

Emelie Ericsson grundström

Elmira Farhani Arab

Carolina Hansson

Cecilia Karlsson

Madelene Karlsson

Caroline Letzner

Elin Lindqvist

Hanna Landmark

Johanna Mörtberg

Clara Nyström

Ramona Parpala

Maja Tjernström

Linnéa Vikberg

Sonja Öhman

Stina Östlund

Tackar Karin som skickade klasslistan även fast jag hittade den just före jag såg kommentaren :) Det kan hända att jag veta vem någon är... Men detta ska nog gå vägen, hoppas jag^^

idag vet jag inte vad som händer. Skulle vara med fells nu på dagen tror jag och Linnea på kvällen. Gahh sista dagen på sommarlovet..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback