mina älskade tossingar

Jag sitter här och fryser, fryser om mina små tossingar(tår för er som inte vet vad tossingar är). Var och kollade på matchen idag då mitt lag spelade. Lyckades få ihop en loten "hejjar" klack, okej vi hejjade inte alls mkt..men..ja..vi tittade iaf. Måste berömma mitt lag som var ruksigt duktiga idag. Dock slutade resultatet med 3-3...som annars kunde ha blivit minst 3-1 till oss, men vad ska man göra? Bara ta i till nästa gång kanske? :)

Ja hur som helst var det äckligt kallt ute. Så jag skyndade mig hem, duschade i kokande varmt vatten, men ändå fryser jag? Tror jag ska ta och lägga mig i sängen och läsa.



Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback