plugg

Såja, nu känner jag att jag har lite tid att skriva innan jag åter går in i pluggandets värld^^

Mitt förra inlägg handlade då om datorkunskapen. Så våran första lektion började med det. Ingen lyssnade dock på läraren och jag och Magnus skickade en massa roliga bilder mellan varandra på FC. Stackars lille Inge(alltså läraren).

Efter det var det en massa andra lektioner som jag inte orkar berätta mer om. Förutom Engelskan... Vi fick idag 37 glosor som vi ska kunna tills imorgon....:) Har dock ganska lätt för att lära mig glosor så det var inte ett jättestort problem, har redan lärt mig alla så^^ Sedan har vi fysik, biologi och matte läxa tills imorgon. Har dock redan gjort dem, så jag känner ingen större press på att plugga ihjäl mig ikväll.

Sedan hade vi också gympa idag, med Jalle.. Haha han är en som kan prata med alla om allt. Vi hade 50 min gympa och halva tiden snackade han bort. Bröjade skratta åt någonting han sa, Maja tittade på mig och började skratta sedan började Stina och Linnea också göra det. Jag fick verkligen ett riktigt skrattanfall..tur att han inte såg oss. Han var så inne i sitt snack så^^ Vi gjorde inte heller någonting utan sprang bara omkring och kollade in Nordanåområdet. Han drog dessutom över tio minuter så jag fick springa till bussen med gympakläder och -dojjor..

Nu ska jag kolla genom fysiken samt engelskan igen. Ha en trevlig torsdagskväll=)
JAG ÄLSKAR DEN!!!^

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Jalle!? En gammal gubbe som det första han gjorde var att beklaga sig över sina knän? Isf så hade jag honom på A-torp :)

2009-08-30 @ 00:40:40
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback