Sovkompis

Måndag den 3/8-09

Så går vi in på en ny vecka då, vilket innebär att det bara blir närmare och närmare tills jag börjar om skolan. Om två veckor är det dagen före jag börjar. Känns fan läskigt, jag vet just och pass vars jag ska gå någonstans. Aja, får fara in en timma tidigare eller så och se om jag hittar åt den förbaskade aulan :]

Min lillebror hade förressten sin första sovkompis här inatt. Tycker det var riktigt gulligt då det var en tjej också. Tur att dom bara är vänner då, visst är det så man brukar säga? Haha nämen han är så liten så jag hoppas att han just och pass förstår vad innebörden av "ihop" betyder (A).

Idag hade jag och Linn eventuellt tänkt fara och fika på stackrönnan, alltså båtmuseet med andra ord. Om det nu blir av ska jag ta med mig kameran och ta kort på räkmackorna, för det känns som ett måste att äta en sådan! Goda är dom ju också så det gör ju inget ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback