Ta vara på sommarlovet!!

Ursäktar mig åter igen att jag inte bloggar lika mycket längre. Nu har man ju faktiskt insett att det inte är så pass länge kvar av sommarlovet och då måste man ta vara på det också, men jag försöker att uppdatera. I Promise :)

Var först med Linn till bergsbykiosken för att köpa kanske årets sista mjukglass där :O haha ja det var då lika gott som vanligt. Efter det for vi ner till kanot och åt på lite godis samt snackade. Var riktigt mysigt :) Efter det skulle vi hem, men träffade på victor och Frans så dom hängde med hem till mig. Sedan gjorde vi inte alls mycket, men var ändp en riktigt trevlig kväll :)

kan inte säga att jag ska lägga mig nu eftersom jag lär sitta vid min nya dator så håll koll på uppdateringarna ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback