The first day at school and I'm still ALIVE!

Tisdag den 18/8-09

Så var den första skoldagen avklarad efter mycket nervositet.

Började iaf med att jag väntade på bussen som var EN KVART sen, tur att jag inte tog bussen som skulle vara i stan tio i. Då skulle jag ha kommit försent vill jag lova. Hoppade iaf på bussen och åkte in. Gick med Göran till Balder för att han tydligen visste vars vi skulle samlas, vilket var tuuuuurr. Träffade Isak där också samt några till så vi satt och snackade ett tag innan vi skulle samlas. Efter det gick vi till våra klassrum och jag träffade en tjej som var riktigt trevlig. Så hon, jag och tre tjejer till hänge ihop den dagen. Riktigt trevliga var de! Så jag kan inte säga att denna dagen var hemsk, rättare sagt var den rolig :)

Ikväll blir det fotbollsträning, vi hörs :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback