You spin me right round baby, right round!

Lördag den 15/8-09

Har idag hunnit att vara på stan med mamma. Blev dock inget shoppande för mig utan kollade om en present till min bror som snart fyller år. Kan dock inte skriva här eftersom han kanske läser min blogg? Haha nja jag skulle inte tro det, men jag håller mig på den säkra sidan och låter bli att skriva det här. Sedan var vi förbi min kusin som nyss har flyttat hit, eller ja hon flyttar väl hit på onsdag. Hon har fått till det riktigt fint inne i lägenheten. Man blir nästan lite sugen själv? Njaa, jag bor nog hemma ett tag till^^

idag vet jag inte vad som händer. Så om det är någon som vill hitta på något är det bara att den hör av sig :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback