18 minusgrader

Är man frisk om man far ut och springer i en snö storm? Visserligen är det väl ingen snöstorm, men nog snöar det mycket. Hur som helst, vad tycker ni om det? Lite idiotiskt kan tyckas, men himmelskt skönt! Underlaget var dock inte särskillt bra, men det blir ju mer träning eftersom man får kämpa sig mer för att komma sig fram.

När jag kom in efter min 7-8 km långa tur så ser jag på nyheterna att torsdagen kommer att bli kall, ÄCKLIGT kall. Tydligen 18 minusgrader. Känns ju super(Y) Fast jag ska inte klaga, jag älskar ju vintern!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Louice

musik och ska snart fika =)

själv? :)

2009-12-15 @ 21:34:28
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: jenny

sv; förlåt jag skulle ju ha skicka nå bilder eller nått till dig, men jag hade helt enkelt inte tid. Syster och bror kom förbi så ja, men vi får ta det någon annan gång i veckan<3

2009-12-15 @ 21:55:17
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback