Att vara kändis eller inte.

Fysiken är gjord, engelskan lika så. Trött är jag, så det ska bli skönt med helg imorgon. Ska dock stanna kvar på stan en stund och kolla om ett par skor. Blir en julklapp om jag hittar några isf, så jag behöver inte betala dem själv. Ska spara pengar nu så att jag har pengar till julklappar, så det är därför.

Hittade förresten en bild på en blogg, tyckte att jag skulle dela med mig av den till er också.



Jag tycker faktiskt synd om kändisar ibland.. Speciellt då sådana bilder blir tagna..

Näe nu hade jag tänkt lägga mig och sova. Sista dagen imorgon innan det blir helg som sagt!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

haha men om jag hade varit paris, hade jag inte direkt stått och gjort så där på en öppen strand:$

2009-12-04 @ 15:25:36
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback