blaahh

Jag känner att jag faktiskt kan svälja lite bättre än vad jag kunde i natt. Tror banne mig att antibiotikan fungerade(Y) Hoppas att det går över snart så att man kan börja vara med folk och vara ute i snön och leka.  Att sitta inne hela dagarna är ingenting jag vill göra under jullovet.

Just nu sitter min lillebror och spelar Band Hero, ett spel jag bl.a fick i julklapp. Riktigt härliga låtar. Det finns till och med låtar som man känner igen och som min lillebror känner igen. Så han sitter och småsjunger för sig själv.



En låt som är med. Den är dock inte någon utav de bästa låtarna som är med..



Denna är mycket bättre! No Doubt är ju faktiskt ett utav mina favorit band. Kolla på videon till efter hälften. Där kommer han som spelar elgitarr byta till akustisk gitarr på ett..annorlunda sätt.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback