Blodprov

Måndag den 14/12-09

Nu har jag kirrat både headern och bakgrunden. Vad tycker ni, blev det bra?

Det var VÄLDIGT skönt att ha sovmorgon idag ska ni veta! Även fast jag la mig en timma senare så var det ändå ruggigt skönt. Skolan i sin helhet gick väl bra. Biologilabben idag var nog en utav skoldagens höjdpunkter. Vi fick då ta ett blodprov på oss själva för att sedan kolla vilken blodgrupp vi hade. Som tur var var min blodgrupp ingen ovanlig, som typ lilla p eller någonting liknande. Finns tydligen bara 10 stycken i världen som har "lilla p". Kul om man hamnar i en bilolycka då?

Andra höjdpunkten var väl svenskan. Vi har då skrivit en julsaga som vi imorgon ska spela upp. Det var länge sedan jag skrattade sådär mycket. Haha flickor, ni gjorde min dag!

happyhappyhappyface

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; ja det har jag stumpan;)



OKEJ, jag ska säga att mamma ska köpa det:]

2009-12-14 @ 17:17:59
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: jenny

jag tycker den blev jättefin! alltså din nya designe:]!

2009-12-14 @ 17:52:01
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Louice

fin headern vart :)!

2009-12-14 @ 19:28:26
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Quik

ny snygg design ser jag :D åsm^^ speciellt headern...



huga... blodprov.. UGA.,. BLOD... grurwafj.. var säkert... jätte HUGA HURGN skojj...

2009-12-14 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback