Din sko

Fredag den 4/11-09



Nu är skolan slut, nästan. Bara två veckor kvar, sedan är det jullov. Känns grymt skönt!

Skoldagen idag var rätt lugn, ingenting speciellt som hände direkt. Bara att vi hade två lektioner med fysik. Jag och fysik som inte ens går ihop.. Lektionerna gick ändå fortare än jag trodde. Vilket då är ett plus(Y)

Efter skolan gick jag och Elmira på stan en stund. Skulle kolla om ett par skor. Jag hittade då ett grymt snyggt par skor på Din Sko för 399:-! Jag köpte dem, men ska känna efter om jag kan ha dem. Mina fötter är lite speciella, så jag kan inte alltid ha alla skor. Jag får skavsår, vilket man får utav de flesta skor som är nya, men skavsåren försvinner inte utan fortsätter i all evighet..typ. Så jag ska gå med dem i kväll och försöka vänja mig. Annars lämnar jag tillbaka dem imorgon då jag ska in till stan. Ska in med mamma för att köpa julklappar. Så ikväll blir det att skriva en julklappslista^^



Här har vi då en sko, hoppas ni fattar att andra skon ser likadan ut. Vad tycker ni? Ska jag ha kvar dem eller?

Küsse


Kommentarer
Postat av: alivia

HAHAHHAH nej jag måste se andra skon, den kanske inte ser likadan ut?!

haha okej förlåt, jo dom va fiiina:D

2009-12-04 @ 17:08:40
URL: http://alivia.devote.se
Postat av: Mia R

jag ger dem Godkänt i betyg. Helt okej men hade inte köpt dem själv, du frågade jag svarade det var inte för att vara elak:)

2009-12-04 @ 17:21:43
Postat av: Mia R

förresten jag har en fråga, ser den andra skon likadan ut som den på bilden??????? :S

hoho jag är så rolig.

2009-12-04 @ 17:23:49
Postat av: L

sånna där har jag hehehe*=D=D=D

2009-12-04 @ 17:57:37
URL: http://lbtheone.blogg.se/
Postat av: Louice

skit snygga skor:)!

2009-12-04 @ 18:17:54
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback