Ibland, då allting bara står stilla.

Ikväll har jag inte gjort någonting i princip. Bara tagit det lugnt, vilket jag absolut inte klagar över. Jag tycker bara att det är skönt. Benen värker från joggingen igår, så jag skulle nog inte ha orkat göra någonting ändå.

Fast någonting har jag ju faktiskt gjort. En ny design till min fina vän Jenny.



Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig och sova. Är som vanligt sjukt trött och längtar bara tills jag får lov.



Mm..jag bjussar på en bild också. Känner mig så givmild ikväll.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Louice

så lite så =)!

2009-12-16 @ 23:16:40
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Micke

Kul höra :) Hade inte förväntat mig att du skulle bli det.

Bara du ser till att umgås med rätt sorts killar, fast du är så pass intelligent så jag tror inget annat.



Men jag kan rekommendera den spanska filmen REC annars om ni vill se någon film som är bra :)

Skräck såklart ;)



Själv har jag varit på gymmet och tränat armar idag, det gick ganska bra och jag mår klart bättre nu då jag fått ta i ordentligt.

Utan träning blir man ju knäpp mer eller mindre.



Jag är less julen sen många år, så jag vill inte kännas vid den. Och jag vill absolut inte ha några julklappar.

Egentligen avskyr jag julen för den är så deprimerande...Samma sak med nyårsafton.



Är sådär skönt slut i kroppen efter träningen nu. Ska nog lägga mig i sängen och krama på en kudde och se film om en stund. Sen imorrn ska jag nog ta och dammsuga (tråk, men ett måste) och så får man se ifall jag far och handlar något på stan också.



Föressten, brukar du se till att stretcha ordentligt efter du tränat? Annars får iaf jag betydligt mer träningsvärk.

2009-12-17 @ 00:09:04
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback