julklappsköp

Lördag den 5/12-09



Jag är helt slut i benen! Har gått på stan från halv elva till omkring ett. Visserligen är det bara två och en halv timma, men med min träningsvärk blev det bara värre. Träffade Elin och hennes kompis Julia där också. Riktigt trevligt var det! Vi fikade på på Wayne's och tog det lugnt, mysigt värre! Kunde dock inte stanna länge eftersom jag var tvungen att fara hem, träningen ni vet. Nu vet jag dock inte hur jag ska ta mig dit, har ingen skjuts, så vi får se hur det blir med det. Annars får jag fara ut och springa i snöstormen(Y)

Hittade förresten tre julklappar på stan idag. Då kan man bocka av de från listan. Är dock kvar mer än hälften, så det blir väl att stanna på stan till veckan för att köpa resterande julklappar. Har försökt att lägga upp en slags budget så att inte alls för mycket pengar ska försvinna. Hittade massor med saker på stan, men jag visste inte vad jag skulle köpa till vem och för hur mycket. Julklapps köp är gaaalet jobbigt!

Har ni något tips på vad man kan ge i julklapp? :)

Küsse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback