Julnedräkningen har börjat!



Där kom det!^ Ingenting märkvärdigt som jag skrev tidigare, men det är alltid någonting i alla fall!

Nu hade jag tänkt lägga mig. Börjar bli trött, så det ska bli skönt att få sova. Kan ni fatta att det redan är onsdag imorgon? Det kan inte jag, just för att jag har måndag idag..

Uppdateringen imorgon blir inte så jättemärkvärdig. Ska in till stan med mamma och kolla om lite julklappar. Så vi kommer hem vid halv sju. Då blir det att plugga fysik och tyska.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Quik

hade också måndag igår (tisdag).. kändes assjukt XD JAAA snart jul :D:D:D

2009-12-02 @ 14:10:30
Postat av: jenny

FATTAR DU, det är inte länge kvar alls till jul:O!

2009-12-02 @ 17:30:01
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback